One thing we have learned while growing up is to NEVER lie. Right? But honestly, we have grown up hearing lies our parents have always told us since we were very young. You might have come across such lies, but if you go back and reminisce about all those lies, you’ll definitely have a good laugh. Like what were our parents thinking? Seriously? 😉
Have a look at these lies we have compiled together to revitalize your memories..
1. “Tumhari teacher ka phone aya tha, keh rahe thay k parhayi mein dil nahi lagta tumhara?” – (The teacher never had your parents phone number, so they never called)
2. “Agar raat ko jaldi nahi soye toh buddha baba ajayega aur le jayega utha k”..
3. Kid: “Munnay kahan se atay hain? Parents: “Battakh munnay ko laati hai, aur hospital me chorh jaati hai”
4. “Dekho beta, khilona kharab hai, nahi chal raha”.. (the toy never had a battery in it in the first place)
5. “Agar tarbooz k beej khaaye, to tarbooz ugega pait mein”..
6. “Agar doctor or engineer banogay toh bohot ameer hogay barhay hokay, yaad rakhna”
7. “Agar tameez se nahi rahay toh jinn walay kamray me bandh kardungi acha!”
8. “Beta, abhi paisay nahi hain, kal phir ayenge aur khareedenge theek hai?”
9. “Sar ki juwen saara khoon pee lengi aur dimaagh kha jayengi”
10. “Kia baat hai? Hamein batao? Kuch nahi kahenge”.. *receives 2 thappars*
11. “Kuch patah hi nahi chalega, aisa lagega choonti ne kaata hai”..
So, what lies were told to you as a child?